Mistyrious: PBS PMR PBSMR

PBS PMR PBSMR

Hi hari ni last cuti for pmr. Sebab hari ni last pmr. Dari first day cuti sampai sekarang mama bising tak habis sebab mama kata unfair lah budak budak zaman sekarang ni. PMR 9 hari. Cikgu cikgu bagi cuti 9 hari. dibuatnya pmr tuu berdekad lamanya. Dicutikan lah jugak berdekad. Patutnyaa cikgu kena gilir gilir kelas yang cuti bukan straight sampai PMR habis. haha mama mcm tak senang nak tengok aku dekat rumah. Kalau study takpe jugak. haha. Aku dekat rumah suruh baba buat memacam. tadi baba baru buatkan macarons. Benda tu memang comel sangat >,< tapi too sweet lah. first try tak tahu rasa dia cemana sebab ikut resepi dlm blog. Nextime buat kena kurangkan. serious manis sangat -.- dessert kan nama pun manisan memang lah manis. tapi ni terlampauu. aku makan lah jugak sebab terlampau comel lepastu buang haha. pastu tengok lagi, melting lagi makan lagi buang lagi xD

Sebenarnyaa semalam dah habis PMR tapi hari ni yang mana amik arab, tamil, cina  amik paper hari ni. Arab satu paper jee :) Senior comel kita yang bagitahuu. hihi.  Tahun depan aku pulak. Tapi bukan PMR. Sebab PMR tahun ni last.  Nama PMR ni dahh buruk kann? Tapi ni lagi buruk dari nama tu. PBSMR. mengarutt enn? tu ah pasal.  Contohnya macam PBS ni berkhawin dengan PMR lepas tu dapat anak dia gabungkan ah nama jadi PBSMR. Haha okay mengarut. Dah ada PBS  nak ada PMR lagi ~

Amboi sesedap sunquick jee dia buat exam tah pape nihh. ingat budak budak sekarang ni robot ke apaa? habis semua PBS candidates memberontak xD yelaa takdenyaa dorang freedom. Ingat lagi tahun lepas buat PBS sampai esok nak cuti panjang pun still ada PBS hantar tahun depan. haha -.- annoyed sangat. Okay Selamat Berjaya PMR candidates. Buat solat hajat bebanyakk. Doa jangan putus :) Dah habis periksa ni lagi banyak kena buat amal ibadah dengan Allah sebab time ni laa pemeriksa tanda kertas calon kan? Teruskan berjuang ke jalan Allah pulak ;) InsyAllah Dia akan permudahkan segala – galanyaa! bye. Assalamualaikum :D

p/s Jangan tanya aku apa apa pasal blog. sumpah satu benda pun aku tak tahuu. aku kecik kecik main longkang je mana ada main code code bagai ni. buat serabut kepala otakk jee hikhokk. 

No comments :

Post a Comment